Monday, January 31, 2011

Well, I can't decide whether to throw away my two queens or my three kings.



It's gotta be kept fair. I smell you, and then I let you smell me.
Sprawiedliwość musi być. Najpierw ja powącham ciebie, potem pozwolę tobie powąchać mnie.

I mentioned on Twitter that I got asked to participate in a photo project on Kraków street fashion. I said yes but couldn't understand why somebody would pick me. That day, like on most days, I looked a lot like a homeless person - all mismatched and focused on keeping warm.
Wspominałam już na Twitterze, że poproszono mnie do udziału w projekcie fotograficznym dotyczącym mody krakowskiej ulicy. Zgodziłam się, ale nie mogłam się nadziwić, że mnie wybrali. Tego dnia, tak jak zwykle, ubrana byłam 'na bezdomną' - wszystko z innej parafii, byle ciepło.


10 comments:

  1. Uwielbiam psie zdjecia! Te "sprawiedliwe" rowniez.
    Bardzo podoba mi sie tez pierwsze zdjecie poprzebieranej mlodziezy- wolalabym aby ciut bardziej ich skadrowac, by pokazac ich wyraz twarzy, szczegolnie tego w bialym nakryciu.

    ReplyDelete
  2. Were they asking you to be in the photo? IT's because you're beautiful!duh.

    ReplyDelete
  3. uwielbiam na Twoim blogu oglądać krakowskie zdjęcia i odgadywać gdzie są zrobione i póki co jest nie źle nawet po tylu latach a co do udziału w projekcie - fajnie, pewnie wybrali osoby oryginalnie ubrane, niezależnie od tego co sami wybrani o swoim ubiorze myślą/myśleli ;) można efekty gdzieś podziwiać? podrzucisz linka?

    ReplyDelete
  4. Marta: Wielkie dzięki! Bardzo lubię konstruktywną krytykę. Masz rację! Przeważnie staram się ostatecznie kadrować przy robieniu zdjęcia, bo przy moich 12. megapikselach łatwo stracić ostrość. Ale czasem, zwłaszcza przy 50-tce, rzeczy dzieją się za szybko :) Dokadrowałam i faktycznie lepiej. Zamieniam. Możesz doradzać zawsze :)

    Kristin: Thanks, Cuz! You are too kind :)

    ReplyDelete
  5. pan ma bardzo szalona mine! dzieki za skadrowanie!

    ReplyDelete
  6. Miami: Dzięki! Podejrzewam, że wiele osób im odmówiło i byli zdesperowani :) Jeśli dowiem się, że wystawa doszła do skutku, to dam znać.

    ReplyDelete
  7. to już trzecie twoje zdjęcie z gołębiami, które strasznie mi się podoba ;)
    Wykadrowane zdjęcie przyciąga uwagę-mnóstwo szczegółów i kolorów(chociaż,żałuję,że nie mogę porównać dwóch wersji..)
    I podoba mi się ten 'bezdomny' styl, czekam na więcej :)

    ReplyDelete
  8. Tekst na ogłoszeniu mnie rozłożył :P

    ReplyDelete
  9. who are the dudes in the funny hats?

    ReplyDelete
  10. Maddie: Dzięki! Kto by się spodziewał, że gołębie to taki wdzięczny temat?

    Anonim: Mnie też :)

    Donnie: Well, it was the Three Kings Day (Theophany), so I'm tempted to say they had something to with that. But on the other hand, I often see groups of British party animals dressed in ridiculous ensembles. So, who knows...

    ReplyDelete

Tyler: Can I ask your name?
Ally: Anonymous.
Tyler: Anonymous? Is that Greek?