Monday, June 20, 2011

That guy on TV who gives bald people hair.


Analog pics for a change.
I'll be soon parting with my Canon 450d (with a Canon 50mm, f/1.8 lens). If you want it (or the Pentax), hit me up on my email.

Dla odmiany trochę zdjęć analogowych.
Będę niedługo rozstawać się z moim Canonem 450d (z obiektywem Canona 50mm, f/1.8). Jeśli ktoś ma na niego ochotę (albo na Pentaxa), to zapraszam na mejla.


Ulica św. Wawrzyńca (St. Lawrence St.). I walk it often and this wall always cracks me up.
Ulica św. Wawrzyńca. Bywam na niej często i ta ściana zawsze mnie rozbawia.



Post-pierogi making battlefield. Our ordinary forks look like they're made out of titanium.
Po-pierogowe pobojowisko. Zwykłe widelce wyglądają tutaj jakby były wykonane z czarnego tytanu.

Lee quit growing his hair out. Goodbye, my dream of a man with his hair in a high bun...
Lee przestał zapuszczać włosy. Żegnaj śnie o facecie z wysokim kokiem...


These days were ruled by homemade tacos, or even better, tacos on the balcony.
W tych dniach rządziły domowe tacos. A już najbardziej rządziły tacos na balkonie.

Just one extra letter and the Zakrzówek sign went form warning against dangerous cliffs to warning against dangerous s!uts.
Rozbawiła mnie ta ostrzegająca przed 'kurwiskiem' tablica na Zakrzówku.



The beautiful, industrial district of Nikiszowiec where miners and their families live. The weather was bad, the sky was white, and the light was ugly. There will be some more pictures from Nikiszowiec in one of the future posts, but I'm not happy with them. I need to go back!

Piękny, przemysłowy Nikiszowiec, gdzie mieszkają górnicy i ich rodziny. Pogoda była kiepska, niebo białe, a światło brzydkie. Będzie jeszcze trochę zdjęć z Nikiszowca w którymś z przyszłych postów, ale nie jestem z nich zadowolona. Muszę wrócić!



13 comments:

  1. Wiesz już co zastąpi starego Canona ? :>
    Trudno się nie uśmiechnąć przy pierwszym zdjęciu ;) zdjęcia tacos przypomniały mi o śniadaniu i o tym,że już na nie pora!
    Nie wiem jak reszta zdjęć z Nikiszowca, ale te podobają mi się bardzo. bardzo. Ale wróć :)

    ReplyDelete
  2. Podpisuje sie pod pytanie Maddie odnosnie Canona :) Kolejna porcja pieknych zdjec, lubie Twoje oko :) A niedawno mialam podobny problem ze swiatlem, w kopalni Garzweiler i tez planuje tam wrocic wlasnie z tego powodu.
    Pozdrawiam,Pola

    ReplyDelete
  3. Hej! Zabawna jesteś!
    Na śląsku jest więcej ciekawych osiedli podobnych do Nikisza, ale bardziej prawdziwych. Nikisz to bardzo fotogeniczne miejsce, ale każdy już je fotografował, więc jak się je ogląda to zawsze ma się wrażenie, że gdzieś już się te zdjęcia widziało. Polecam więc inne osiedla, mniej turystyczne, bardziej urocze, gdzie osoba fotografa wciąż wzbudza emocje np. kolonia Zgorzelec w Bytomiu, Piaski w Czeladzi lub Ulica Gliwicka. A tak w ogóle polecam Alternatif Turistik! Wycieczki inne niż inne.

    ReplyDelete
  4. u Ciebie nawet Polska wyglada ladnie i ciekawie ;) a lee to myslalam, ze ma takie klaki na plecach... dobrze, ze to te sciete ;)

    ReplyDelete
  5. ależ fajne te foty domowe. nadzwyczajnie fajne.

    ReplyDelete
  6. Maddie, Pola: Myślę, że skończy się na 600d. Rozważałam 60d, ale chyba nie zdecyduję się zapłacić 20% więcej i dźwigać 20% więcej. Chodzi mi wyłącznie o opcję video, bo nie ma co się oszukiwać, że wyrosłam z amatorskiej lustrzanki. Robię zdjęcia 'na czuja' (w sensie bez większej wiedzy teoretycznej, nie na automatycznych ustawieniach!) i nawet nie znam wszystkich opcji aparatu. No chyba, że... Lee się zgodzi, a ja kupię plecak ;)

    Niewidzialna: Bardzo dziękuję za sugestie! O Nikiszowcu też się dowiedziałam od Ciebie, dobrze kojarzę? Byliśmy w pobliżu, więc skorzystaliśmy, to nie było planowane. Zgadzam się, Nikiszowiec jest na tyle popularny i na tyle mały, że każdy familok pewnie już został obfotografowany z każdej strony.

    Sheep: Nawet Polska? ;) Myślę, że Polska jest niezwykle ciekawa. Jeśli chodzi o miejskie krajobrazy, to przeważnie wolę brud za paznokciem niż wypolerowanego tipsa.

    Bzu: Bardzo mi miło :)

    ReplyDelete
  7. a ja wciąż się czaję na 60D , ale cena tak poooowoli idzie w dół.. może wcześniej zakupisz 600D, to będę Cię męczyć(grzecznie) o opinię :)

    ReplyDelete
  8. Ja też na początku myślałam,że Lee ma takie włosy na plecach i zastanawiałam się czemu ich tak żałujesz i jak miałby sobie zrobić na plecach koka.. haha :D
    A co jest na desce na zdjęciu z numerem 3? Na początku myślałam,ze to jakieś ciastko ale to chyba kapusta czerwona?

    Coś dzisiaj żadne ze mnie Sokole Oko ;)

    Pozdrawiam
    Marcelina

    ReplyDelete
  9. Nie wiem czy ode mnie, bo zmieniam pseudonimy jak rękawiczki :) Ja też wolę brud od tipsów i bardzo mi się podoba to porównanie.

    ReplyDelete
  10. ufff....no te wlosy...no mialam chwilke zawal serca ze to sa Lee wlosy z plecow...
    Rozumiem ze zamierzasz dokonac fotograficznego zakupu w USA?

    ReplyDelete
  11. Maddie: No teraz ja mam nadzieję, że Ty szybko kupisz sześćdziesiątkę i ja będę męczyć Ciebie!

    Marcelina: Zgadza się, to głąb z czerwonej kapusty :)

    Niewidzialna: Dzięki. Proszę bloga reaktywować bo mi brakuje.

    Marta: Mam taką nadzieję. Mam całą listę rzeczy, których mi się bardzo chce, ale może się okazać, że na chceniu się skończy. Wszystko zależy od tego tak szybko znajdziemy pracę i jaka ta praca będzie... Trzymaj kciuki za błyskawiczne kokosy!

    ReplyDelete
  12. O, to ten 600d będzie podobny do mojego, zresztą 450 też był, tylko bez video;).

    ReplyDelete
  13. przez chwilę myślałam, że Lee ma po prostu tak zarośnięte plecy xd

    ReplyDelete

Tyler: Can I ask your name?
Ally: Anonymous.
Tyler: Anonymous? Is that Greek?